Vaata pilte

Saunad

  • Eestlased on teadnud sajandeid, et saun on mõnus, kosutav ja tervisele kasulik.
  • Saun on midagi rohkemat kui lihtsalt higistamise koht.
  • Õige saunaskäimine karastab, organismi vastupanuvõime kasvab, nahk muutub siledamaks, üldine enesetunne paraneb.
  • Võtke kaasa pere ja lähedased sõbrad ning nautiga saunaskäiku meeldivas õhkkonnas.
  • Saunaskäigust võib teha elamuse kõikidele meeltele.
  • Saun on läbiproovitud vahend, mis sobib tervise eest hoolitsemiseks peaaegu igale inimesele.

Vee- ja saunakeskuses on 6 erinevat sauna:

Vee-ja saunakeskuse hinnakiri

telefon: +372 687 0830
spaadmin@laulasmaa.ee
 

Vee- ja saunakeskus on avatud:

iga päev 9:00 – 22:00
 
 

KÄBISAUN

Kõrge temperatuuri (kuni 95°) ning keskmise õhuniiskusega saun, mis on eelkõige mõeldud tugevaks higistamiseks. Igale laval käimisele peaks järgnema jahutamine külma veega. Soovitav saunatamise kestvus kuni 10 min. Sisekujunduses on võtmeelemendiks naturaalsed Laulasmaa männikäbid.

AROOMISAUN

+75˚C on täpselt paras temperatuur, et lõõgastuda aromaatses Soome saunas. Saun sobib hästi lõõgastumiseks, organismi vastupanu tugevdamiseks ja hingamisteede haiguste leevendamiseks. Soovitav saunatamise kestvus kuni 20 min. Madalama temperatuuri ja õhuniiskusega saunas on kasutatud naturaalset tammepuitu.

MERELINE AURUSAUN

Madal temperatuur (kuni 60°) ning 100%-lise õhuniiskusuega saun sobib suurepäraselt hingamisteede vaevuste (bronhiit, köha, häälekähedus, astma, külmetus) ning erinevate nahaprobleemide (psoriaas, allergilised lööbed, nahakuivus ja ketendamine) korral. Merelise kontsentratsiooniga soolaaur ja niiske kuumus puhastavad intensiivselt nahka ning muudavad selle pehmeks ja siidiseks. Soovitav saunatamise kestvus kuni 20 min.

SOOLA-AURUSAUN

Madala temperatuuri (kuni 45°) ja kõrge õhuniiskusega aurusaunasas hõõrutakse kogu keha tervendava soolaseguga. Masseerivate liigutustega hõõrutakse sool nahale, hoitakse seda 5-10 minutit, seejärel pestakse. Soe aur avab naha poorid, soolaga ülehõõrumine mõjub nahale kooriva hooldusena ja saunast väljudes tundub nahk tõeliselt siidine. Soolal on puhastav ning antibakteriaalne toime. Soovitav saunatamise kestvus kuni 12 minutit.

SANAARIUM

Sanaarium on täiuslik kombinatsioon auru- ja leilisauna kooslusest. Saun on mõõduka kuumuse (45-50˚C) ja niiskusega (umbes 50% õhuniiskus). Meeldiva aroomiga saunas on hea mõnikümmend minutit lihtsalt lõõgastuda.

PUUKÜTTEGA VÄLISAUN

Kõrgema temperatuuriga (+90˚C) ja keskmise õhuniiskusega leilisaun. Mõnus ja elamusi pakkuv puudega köetav välisaun täidab ka kõige suurema saunasõbra unistused. Peale saunatamist on võimalus mõnusalt päikese käes peesitada või hüpata karastavasse välibasseini. Välisauna pääseb mugavalt otse Veekeskusest.

JAAPANI VANN

Kuuma veega (+41˚C) täidetud Jaapani vann on parim viis põhjamaise külma vastu. See on ideaalne paik lõõgastumiseks ja külma joogi nautimiseks. Enne Jaapani vanni kasutust on soovitav harjutada keha kõrgema veeteperatuuriga kuuma dušši all. Vannis oleku soovituslik aeg on 10 minutit. Peale vanni püsib saadud soojus kehas veel pikalt ning annab erilise mõnutunde.

SOOJENDUSEGA LAMAMISTOOLID

Poollamavas asendis puhkekohad on ideaalsed peale sauna või basseini külastust. Koht, kus nautida veekeskuse baaris pakutavat joogi valikut.

  • Imelise vaatega Tornisaun paikneb Rannaresidentsi väikeses tornis, kuni 8 inimesele.

  • Laulasmaa saunakeskus

    20 m ujumisbassein, väli-ja lastebassein, vastuvoolu- ja massaazibassein, mullivann. Leilisaun ja puuküttega saun, aurusaun, sanaarium, kivisaun ja soolasaun.

Soovitused
Enne sauna ja soovitavalt ka saunas olemise ajal peaks jooma ohtralt vett, kuna higistamisega kaotab inimene palju vedelikku. Soovitame teostada kuurina 3 korda nädalas kuu aja jooksul.

Hoiatused ja ettevaatusabinõud
Sauna külastamise eel ei tohiks tarbida alkoholi. Palaviku korral vastunäidustatud. Halva enesetunde korral tuleks kohe saunast väljuda.